공주의남자 (The Princess' Man)

Pagina 4 din 25 Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Re: 공주의남자 (The Princess' Man)

Mesaj Scris de GUMUS-NOOR la data de Vin Feb 03, 2012 9:44 pm

Interview of Park Si Hoo in the Director’s Cut DVD of “The Princess’s Man”

http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park%20Si%20Hoo/c05-2.jpg
http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park%20Si%20Hoo/c08-1.jpg

1. What is “The Princess’s Man” to actor Park Si Hoo?
Everybody says I’m more suited to acting in a historical drama than expected. Anyway my fans have increased considerably, as well as the fan base – from very young fans to grandmothers. Many people have “discovered” me which makes me very thankful and very happy.

During shooting I spent most of my time in the mountains and countryside, so I didn’t realize this. But now that I’m back and I’ve felt this. I’ve been in a lot of good dramas so far. TPM – yes, very difficult physically and emotionally very draining. An unforgettable work …. very difficult to extract myself. This drama is like a black hole? Ha!Ha!Ha! I should get out …. Ha!Ha!Ha!

2. After TPM ended, how did you pass you time?
It’s not even been a week. It’s very difficult to extract myself from my character. When I was doing a photoshoot in Bali, I kept thinking about TPM shooting. I also thought of Se Ryeong. (PSH shows reporter a photo of the last scene on his cell phone – of Se Ryeong leaning against Seung Yoo. He says photo is taken with a camera and transferred to his cell phone.) Do we look very close? Although not easy, I have to try to get out of this character. I have to start shooting a film right away. It’s not easy, but I must get out …. Ha!Ha!Ha!

3. Please say something about the character of Kim Seung Yoo.
His character is really varied — in the early parts he is carefree and cheerful but becomes a dark character in the second half. He changes from “sweet and gentle man”, “Perfect Korean Man” to “Dark Seung Yoo”. I show a totally new side of him.

He becomes the incarnation of revenge. His father is killed and he would do anything to avenge him. Finally he really wants to cut off Su Yang’s arm. Originally there is such a scene (in the temple) in the script but it was later cut.

4. Anything in common between Kim Seung Yoo (KSY) and Park Si Hoo (PSH)?
It is difficult to distinguish PSH from KSY because I am totally immersed in the character…. Isn’t it natural to draw from your own experience while acting? Especially in the early parts.

5. Did you have any difficulties with the action scenes?
I gained lots of helpful experience while shooting ”Iljimae” before. I could not practise in the action school, so I was originally a little concerned. But everybody says I did better than anticipated. Maybe it’s because I have stamina.

The production staff ask me if I’m someone who is never tired, who becomes energized as soon as I’ve eaten something. Actually the action scenes are very difficult; it’s just that I seem to have the consitution for historical dramas.

6. What was the interaction among the actors like?
Very good. We 3 friends (together with Jung Jong and Shin Myeong) get on very well on set. Also with the cast of the brothel. I feel the scenes with my senior Kim Roa Ha came out very well. As for Moon Chae Won, I’ve known her for a long time and she’s like a sister to me. From the start it’s been very comfortable and pleasant working with her.

7. Do you want to experience love like in TPM?
No! I don’t like tragic love … I want to try sweet love. I’ve not been in a love relationship for a long time … oh … seems I’ve forgotten the feeling of love … seems like I’ve found the feeling during shooting of drama. Ha!Ha!Ha!

Those romantic love scenes should really be in a love relationship and then displayed in the drama, but now can only find them in the drama … seems a pity!

It’s been a long time since I’ve been in a love relationship … 5 or 6 years? Wish I could have a girlfriend … Ha!Ha!Ha! Please appear! I’ll be very good to you!

8. What is the most memorable scene with Se Ryeong?
I like the swing scene, also the horseriding dates.

9. Do you like horseriding?
Yes, I do. I’ve also been on horseriding dates. After the drama ended, I wanted to go horseriding, but couldn’t find any place. The trainer likes me very much. I ride well and I also like horses … Ha!Ha!Ha! So I’m suited to acting in historical dramas. I like horses … I can perform in action scenes … and I also like travelling.

BBQ with manager and production staff … admiring the view … sitting on a chair enjoying the breeze … waiting and dozing … this is the fun of filming historical drama, right? Ha!Ha!Ha!

Although commuting between different parts of the country is hard … wearing traditional Korean costumes is so hot … There seems to be pros and cons to everything.

10. What is the most difficult scene?
In the prison. Especially the scene when I’m strangling Se Ryeong. Before grabbing her neck, I had to demonstrate I was torn between betrayal and self-condemnation … screaming, shivering … tightening the grip. That day we shot successive prison scenes … that day I was totally exhausted. It was really very hard; that’s why I remember it so well.

11. What is your favorite costume?
The yellow hanbok during the swing date — Se Ryeong is on the swing, Seung Yoo is watching her and falling in love. That attire is very appropriate to my emotional state, my infatuation with Se Ryeong. I like that moment, that costume very much.
In my incarnation of revenge later, I also like the black outfit and hairstyle. Everyone says it’s as if a wuxia character in novels has appeared on a TV drama.

I am looking at the monitor … so cool … a little embarrassing … Ha!Ha!Ha! … Yeah, very handsome! First time I appear in such an outfit … ah … better than expected. Ha!Ha!Ha! You wanna throw stones [at me]? Ha!Ha!Ha!Ha!

12. How does Seung Yoo feel about rejecting Se Ryeong?
He rejects her because of a sense of betrayal. Also a variety of other factors … A pity the sweet love scenes in the first half are too short. You have to experience happy love to more deeply feel the tragic love in the second half. Really a pity!

13. Were you worried about how the love with Se Ryeong will develop?
Because of betrayal, how will the love with Se Ryeong unfold? I was very worried but also most curious about how the writers would develop the relationship.

In the abduction scene, while uttering those painful lines, I really felt this was real. Really had this kind of feeling. Gagging Se Ryeong, pointing the blade at her … during shooting, Seung Yoo says this is revenge, but it’s really because he loves her and wants her by his side … that’s how I felt then. He knows how Se Ryeong feels but he still has to revenge … such complex feelings!

14. How did you get on with Su Yang during shooting?
[There's an incident of Kim Young Chul (who plays Su Yang) scolding PSH on set. It was during shooting of that scene in Episode 4 of KSY being dragged out for interrogation. All actors were on standby, except PSH who was resting. He was not notified.]

My senior Kim Young Chul thought it was so strange that I was absent, so he came looking for me and found me resting. He was very angry: “Why aren’t you out there?” he roared. He gave me a dressing down in front of everybody. But it was actually a misunderstanding and he clarified it later in news reports.

15. What was it like when you first started shooting?
The first scene we shot was the Wando Island shipwreck and escape from sea. We had to jump into the middle of the ocean … Ha!Ha!Ha! It was spring, very cold … very difficult shooting these scenes. We shot up to 5 hours at a stretch … it’s not easy.

16. What about the ending scene?
I thought it would be different. I couldn’t imagine being blind at the end. I thought both would die, or Seung Yoo would die. It was impossible to imagine a happy ending for Seung Yoo. Impossible to live happily while father, brother, friends, everybody around him all died.

17. What is Se Ryeong’s greatest attraction?
Not afraid of difficulties; saved my life many times. Ha!Ha!Ha! During shooting, I kept thinking … oh, do I really have to hide behind a woman? Ooh… shouldn’t I at least be given the chance to rescue her once? At the end of Episode 23, when I saved her from the hands of the rebels, I was so happy I clapped my hands … finally!

18. What do you think of that child actor Kim Yoo Bin who plays Ah Kang?
A little genius. She has mastered her role and is emotionally immersed – very lovely, very cute! In and out of the drama, we’re just like uncle and niece.

19. What is the secret of your baby face?
I aged a lot during shooting of TPM. Ha!Ha!Ha! People say it’s because I don’t drink or smoke. I almost never drink, and I’ve really never smoked.

[At this point, PSH's cell phone rang ... it's from his manager. Reporter: "Don't you have to take it?" PSH laughed and shook his head: "No, why ... I'm doing an interview." Interesting anecdote!]

20. What about the photos you posted?
Yes, I posted photos on the internet. My fans are happy to see those photos. I don’t post that frequently, about once a week. When I see my fans happy, I feel happy too. That’s why I often ask my manager to take my photos. Ha!Ha!Ha!

21. Finally, please say something to TPM fans.
Fans who like TPM …
When we first started shooting TPM, I kept thinking about when this 24-episode drama would end … it is not easy to get out of character. Now that it has really ended, it feels like it has only started shooting a few days ago. I don’t feel like parting from Kim Seung Yoo.

http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park%20Si%20Hoo/c10-2.jpg

PSH – Park Si Hoo MCW – Moon Chae Won

PSH: In Episode 21 there is that second heart with Se Ryeong … oh … script says “Passionate Kiss” … so I felt I had to do it with passion, that’s why I kissed for a long time … Ha!Ha!Ha!

When I heart, I need a little time to warm up, to get the feel, in order to display the emotion … you have to pour out your emotions to raise it a notch. During the process the Director shouted: “Cut!” He asked why I kissed for so long, whether it was because I wanted to heart for so long. It’s not like that at all. I wanted to create a beautiful tragic feeling with the elevation of emotions. If he didn’t like it, he could always delete it later. I said to the Director: “You should have waited a little. Why did you say CUT? You should consider the actor’s feelings. Next time please don’t interrupt.” Ha!Ha!Ha! ---

MCW: In the second half of the drama there are more love scenes. After that fan heart there’s the campfire heart, and others too. Actually we received suggestions that there shouldn’t be too many emotional scenes in a historical drama. I had a lot of discussion about this part with the two directors. While we were discussing, Sihoo oppa arrived. So I asked him: “We’re going to shoot this part … heart here … shoulder part … what to do?” Sihoo oppa said: “We’ll just follow the script.”

PSH: I’m the kind of actor who is faithful to the script. I follow completely what the scriptwriter has written. So in those scenes I just follow the script absolutely.

MCW: Sihoo oppa is a straightforward and basic person; he will not do anything exceeding the limits or disguise anything. Oppa said we should follow the script, so that’s how we shot the scene. The day after this was broadcast, the Director said originally they thought love scenes would raise the ratings but apparently they did not have much effect. Maybe it’s because our drama is for family viewing. The love scenes in Episode 21 may be a little too much for families watching together, so they had to switch channels.
Interviu din Parcul Si Hoo în DVD directorului Cut "Omul prinţesei"

http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park 20Hoo/c05-2.jpg% 20Si%
http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park 20Hoo/c08-1.jpg% 20Si%

A. Ce este "Omul prinţesei", cu actorul Park Si Hoo?
Toată lumea spune că sunt mai potrivite de a acţiona într-o dramă istorică decât se aştepta. Oricum, fanii mei au crescut considerabil, precum si baza de fan - de la fani foarte tineri la bunici. Mulţi oameni s-au "descoperit" mine, care ma face sa ma foarte recunoscători şi foarte fericit.

În timpul fotografierii am petrecut cea mai mare parte a timpului în munţi şi rural, astfel încât nu am realizat acest lucru. Dar acum, că m-am întors şi am simţit acest lucru. Am fost într-o mulţime de drame bine până acum. TPM - da, foarte dificil punct de vedere fizic si emotional foarte scurgere. Un lucru de neuitat .... foarte greu să mă extrage. Aceasta drama este ca o gaura neagra? Ha Ha! Ha! Am să ies .... Ha Ha! Ha!

2. După ce sa încheiat TPM, cum ai trecut ai timp?
Nu e chiar a fost o săptămână. Este foarte greu să mă extrage din caracterul meu. Când am fost a face o sedinta foto de la Bali, mă gândeam despre fotografiere TPM. De asemenea, am crezut că a Se Ryeong. (PSH reporter prezinta o fotografie din ultima scenă pe telefonul mobil - a Se Ryeong rezemat de Yoo Seung El spune ca fotografia este luată cu o camera si transferat la telefonul mobil.). Nu ne uitam foarte aproape? Deşi nu este uşor, am să încerc să iasă din acest personaj. Eu trebuie să înceapă un film imediat. Nu este usor, dar trebuie să iasă .... Ha Ha! Ha!

3. Va rugam sa spun ceva despre caracterul lui Kim Seung Yoo.
Caracterul său este într-adevăr variat - în partea de început el este lipsită de griji şi vesel, dar devine un personaj întunecat, în a doua jumătate. El schimbă de la "om blând şi dulce", "Omul coreeană Perfect" la "Dark Yoo Seung". Am arată o parte complet nou de el.

El devine încarnare de răzbunare. Tatăl său este ucis, iar el ar face orice să-l răzbune. În cele din urmă el într-adevăr vrea să taie braţul Su lui Yang. Iniţial, există o astfel de scenă (în templu), în scenariu, dar mai târziu a fost tăiat.

4. Nimic în comun între Kim Seung Yoo (KSY) şi Parcul Si Hoo (PSH)?
Este dificil să se distingă de la PSH KSY pentru că eu sunt complet scufundat în caracter .... Nu este firesc să atragă de la propria experienţă în timp ce acţionează? Mai ales în părţile anilor.

5. Ai avut dificultăţi cu scenele de actiune?
Am câştigat o mulţime de experienţă de ajutor in timp ce filmau "Iljimae" înainte. Nu am putut practica în şcoală de acţiune, aşa că am fost iniţial un pic în cauză. Dar toata lumea spune ca am facut mai bine decât se anticipase. Poate e din cauza ca au o vitalitate.

Personalul de producţie mă întreb dacă eu sunt cineva care nu este niciodata obosit, care devine energizat de îndată ce am mâncat ceva. De fapt, scenele de actiune sunt foarte greu, doar ca am par să aibă consitution pentru dramele istorice.

6. Care a fost interacţiunea dintre actori, cum ar fi?
Foarte bine. Am trei prieteni (împreună cu Jung Jong şi Myeong Shin), ajunge la foarte bine pe platoul de filmare. De asemenea, cu exprimate de bordel. Mă simt scenele cu meu principal Kim Ha Roa a ieşit foarte bine. În ceea ce priveşte Moon Chae Won, am cunoscut-o pentru o lungă perioadă de timp şi ea este ca o sora pentru mine. De la început a fost foarte confortabil si placut de lucru cu ea.

7. Vrei să o dragoste ca în TPM?
Nu! Nu-mi place de dragoste tragică ... Vreau să încerc dragoste dulce. Eu nu am fost într-o relaţie de dragoste pentru mult timp ... oh ... pare ca am uitat sentimentul de iubire ... se pare ca am descoperit sentimentul de teatru în timpul fotografierii. Ha Ha! Ha!

Aceste scene romantice de dragoste ar trebui să fie într-adevăr într-o relaţie de dragoste şi apoi afişate în teatru, dar acum le pot găsi doar în drama ... pare un pacat!

A trecut mult timp de când am fost într-o relaţie de dragoste ... de 5 sau 6 ani? As vrea sa ar putea avea o prietena ... Ha Ha! Ha! Vă rugăm să apar! Voi fi foarte bun pentru tine!

8. Care este cea mai memorabila scena cu Se Ryeong?
Îmi place scena Swing, de asemenea, datele de călărie.

9. Iti place călărie?
Da, îmi place. Am fost, de asemenea pe datele de călărie. După drama sa încheiat, am vrut să merg călărie, dar nu a putut găsi nici un loc. Formatorul-mi place foarte mult. Am merge bine şi îmi place, de asemenea, caii ... Ha Ha! Ha! Deci, eu sunt potrivit de a acţiona în drame istorice. Îmi place cai ... pot efectua, în scene de acţiune ... şi am dori, de asemenea călătorie.

BBQ cu managerul si personalul de producţie ... admiraţi vederea ... aşezat pe un scaun se bucură de briza ... de aşteptare şi dozarea ... acest lucru este distractiv de a filma drama istorica, dreapta? Ha Ha! Ha!

Deşi naveta între diferite părţi ale ţării este greu de ... poartă costume tradiţionale coreene este atât de cald ... Nu pare a fi pro şi contra la tot.

10. Care este scena cea mai dificilă?
În închisoare. Mai ales scena când am strangulare Se Ryeong. Înainte de a lua de gat, am avut de a demonstra am fost sfâşiat între trădare şi de auto-condamnare ... tipand, frisoane ... strângerea prindere. În acea zi am filmat scene succesive din penitenciare ... acea zi, am fost complet epuizat. A fost într-adevăr foarte greu, de aceea mi-l amintesc atât de bine.

11. Care este costumul tau preferat?
Hanbok galben în data de swing - Se Ryeong este în leagăn, Yoo Seung este o uitam şi care se încadrează în dragoste. Aceasta tinuta este foarte necesar să se starea mea emoţională, Pasiunea mea cu Se Ryeong. Imi place acel moment, ca costum foarte mult.
În întruparea mea de răzbunare mai târziu, am dori, de asemenea costum negru si coafura. Toată lumea spune că e ca în cazul în care un personaj wuxia în romane a apărut pe o dramă TV.

Mă uit la monitor ... atât de tare ... un pic jenant ... Ha Ha! Ha! ... Da, foarte frumos! Prima dată am să apară într-o astfel de tinuta ... ah ... mai bine decât se aştepta. Ha Ha! Ha! Vrei să arunce cu pietre [la mine]? Ha Ha! Ha! Ha!

12. Cum se simt despre Yoo Seung de respingere Se Ryeong?
El o respinge, din cauza un sentiment de trădare. De asemenea, o varietate de alţi factori ... păcat că scenele de dragoste dulci în prima jumătate sunt prea scurte. Trebuie să experimenteze dragostea fericit să se simtă mai profund de dragoste tragică, în a doua jumătate. Într-adevăr un păcat!

13. Aţi fost îngrijorat cu privire la modul în dragoste cu Ryeong Se va dezvolta?
Din cauza trădării, cum va dragoste cu Ryeong Se desfasoara? Am fost foarte îngrijorat, dar, de asemenea, cel mai curios cu privire la modul în care scriitorii ar dezvolta relaţia.

În scena răpirea, în timp ce rostea aceste linii dureroase, m-am simtit cu adevarat acest lucru a fost adevărat. A avut într-adevăr acest fel de sentiment. Se-n Gură Ryeong, arătând lama de la ea ... in timpul fotografierii, Yoo Seung spune că acest lucru este de răzbunare, dar este adevărat că el o iubeşte şi vrea ca ea de partea lui ... asta e modul în care m-am simtit atunci. El ştie cum se simte Se Ryeong, dar el încă trebuie să se răzbune ... sentimente atât de complexe!

14. Cum ai ajuns pe Yang cu D în timpul fotografierii?
[Nu e un incident de Kim Young Chul (care joaca D Yang), PSH mustrări pe platoul de filmare. A fost în timpul filmării de faptul că scena în episodul 4 al KSY fi scos pentru a fi interogaţi. Toţi actorii au fost în aşteptare, cu excepţia PSH care a fost de odihnă. El nu a fost notificat.]

Meu de senior Kim Young Chul crezut că a fost atât de ciudat că am fost absent, aşa că a venit să mă caute şi ma găsit odihnă. El a fost foarte supărat: "De ce nu esti acolo", a urlat. El mi-a dat un pansament în faţa tuturor. Dar a fost de fapt o neînţelegere şi el a clarificat mai târziu, în rapoartele de ştiri.

15. Cum a fost atunci când aţi pornit prima oară de fotografiere?
Prima scena am filmat a fost Wando Insula naufragiu şi de a scăpa de la mare. Am avut de a sări în mijlocul oceanului ... Ha Ha! Ha! Era primăvară, foarte rece ... de fotografiere foarte greu aceste scene. Am filmat de până la cinci ore în şir ... nu e uşor.

16. Ce zici de scena care se încheie?
M-am gândit că ar fi diferit. Nu am putut imagina fiind orb, la sfârşitul anului. M-am gândit cât ar putea muri, sau Yoo Seung-ar muri. A fost imposibil de imaginat un final fericit pentru Yoo Seung. Imposibil de a trăi fericit în timp ce tatăl, fratele, prietenii, toată lumea din jurul lui au murit.

17. Care este cea mai mare atracţie Se Ryeong lui?
Nu se tem de dificultati; salvat viata de multe ori mi. Ha Ha! Ha! În timpul fotografierii, am tot gândit ... oh, nu am într-adevăr trebuie să se ascundă în spatele unei femei? Ooh ... să nu mă cel puţin să fie dat şansa să-i salveze o dată? La sfârşitul episodului 23, atunci când i-am salvat din mâinile rebelilor, am fost atât de fericit am bătut mâinile mele ... în sfârşit!

18. Ce crezi că de copil actor Kim Yoo Bin, care joacă Ah Kang?
Un mic geniu. Ea a însuşit rolul ei şi este cufundat emotional - foarte frumoasa, foarte drăguţ! În şi din teatru, suntem la fel ca unchiul si nepoata.

19. Care este secretul fata de copilul tau?
Am varsta de o mulţime în timpul filmării de TPM. Ha Ha! Ha! Oamenii spun ca e din cauza ca nu beau sau fumează. Am aproape niciodată nu beau, şi am fumat niciodată cu adevărat.

[La acest punct, telefon PSH de celule sunat ... e de la managerul lui. Reporter: "Nu trebuie să-l ia?" PSH râs şi a clătinat din cap: "Nu, de ce ... Eu fac un interviu." Anecdotă interesantă!]

20. Ce despre fotografiile postate de dvs.?
Da, am postat fotografii pe internet. Fanii mei sunt fericiţi pentru a vedea aceste poze. Nu posta ca frecvent, aproximativ o dată pe săptămână. Când văd fanii mei fericit, ma simt fericit. De aceea, eu întreb de multe ori managerul meu de a lua fotografiile mele. Ha Ha! Ha!

21. În cele din urmă, vă rugăm să spun ceva pentru fanii TPM.
Fanii care doresc TPM ...
Când am început să TPM de fotografiere, am pastrat gândesc atunci când această dramă 24-episod se va termina ... nu este uşor să iasă de caracter. Acum, că a încheiat într-adevăr, se simte ca a inceput sa traga cu doar câteva zile în urmă. Eu nu simt ca despărţire de la Kim Seung Yoo.

http://i995.photobucket.com/albums/af73/dhincroy2/Park 20Hoo/c10-2.jpg% 20Si%

PSH - Parcul Si Hoo MCW - Luna Chae Won

PSH: În episodul 21, care este al doilea, cu sarutul Se Ryeong ... oh ... scenariul spune "sarut pasional" ... aşa am simţit că a trebuit să o fac cu pasiune, de aceea am sarutat pentru o lungă perioadă de timp ... ha ha ha!

Când am sărut, am nevoie de un pic de timp să se încălzească, pentru a obţine simt, în scopul de a afişa emotie ... trebuie sa toarne emotiile pentru a ridica un crestătură. În timpul procesului de directorul strigat: "Tăiaţi!" El a întrebat de ce am sarutat atat de mult timp, dacă acesta a fost pentru că am vrut să-i sărute atât de mult timp. Aceasta nu este asa deloc. Am vrut să creeze un sentiment frumos tragic, cu altitudine de emoţii. Dacă el nu-l place, el ar putea şterge întotdeauna mai târziu. I-am spus directorului: "Trebuie să fi aşteptat un pic. De ce ai spus CUT? Tu ar trebui să ia în considerare sentimentele actorului. Data viitoare te rog nu intrerupe "Ha Ha! Ha.! ---

MCW: În a doua jumătate a dramei sunt mai multe scene de dragoste. După ce că sarut fan exista sarut foc de tabara, şi alţii. De fapt, am primit sugestii că nu ar trebui să fie prea multe scene emoţionale într-o dramă istorică. Am avut o mulţime de discuţii despre această parte cu cei doi directori. În timp ce discutam, Sihoo oppa sosit. Deci, l-am întrebat: "Vom trage aceasta parte ... aici ... cadou parte umăr ... ce sa fac?" Sihoo oppa a spus: ". Vom urmări doar script-ul"

PSH: Sunt genul de actor, care este credincios la script. Am urmaţi complet ceea ce scenaristul a scris. Deci, în aceste scene urmez doar script-ul absolut.

MCW: Sihoo oppa este o persoană simplă şi de bază, el nu va face nimic care depăşeşte limitele sau orice deghizare. Oppa a spus că ar trebui să urmeze scenariul, asa ca asta e modul în care am filmat scena. A doua zi după aceasta a fost difuzat, a declarat directorul iniţial au crezut scene de dragoste ar ridica rating, dar se pare că nu au avut un efect mult. Poate e din cauza noastră dramă de familie este pentru vizualizare. Scenele de dragoste, în episodul 21 poate fi un pic prea mult pentru familiile vizionarea împreună, aşa că a trebuit pentru a schimba canalele.

GUMUS-NOOR
Alteta
Alteta

0 Mesaje : 35933
Data de inscriere : 21/12/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 공주의남자 (The Princess' Man)

Mesaj Scris de GUMUS-NOOR la data de Vin Feb 03, 2012 9:46 pm

GUMUS-NOOR
Alteta
Alteta